Θεματική εβδομάδα 2016-2017
Θεματική Εβδομάδα 2016-17
Το διάστημα από 13/3/2017 ως 17/3/2017 πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στο σχολείο μας θεματική εβδομάδα με τίτλο "Σώμα και Ταυτότητα" σύμφωμα με την εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας για τις "Έμφυλες Ταυτότητες".
Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας αυτής, στο διδακτικό χρόνο του σχολικού ωρολόγιου προγράμματος, πραγματοποιήθηκαν ενημερωτικές δράσεις και δραστηριότητες στους εξής βασικούς άξονες:
- "Διατροφή και ποιότητα ζωής"
- "Πρόληψη εθισμού και εξαρτήσεων"
- "Έμφυλες ταυτότητες"
Ακολουθούν θέματα και υλικό ενός μικρού μέρους του προγράμματος που ακολουθήσαμε.
"Αρχές της Δημοκρατίας"
Στις ώρες του μαθήματος των Γαλλικών, παρακολουθήσαμε τρία μικρά φιλμάκια που έχουν φτιαχτεί από τη Γαλλική κυβέρνηση και απευθύνονται σε μαθητές. Αφορούν στις αρχές στις οποίες έχει βασιστεί η Γαλλική Δημοκρατία (Ελευθερία, Ισότητα, Αδελφοσύνη) και προβάλλει την αρχή «Η Δημοκρατία μας θέλει όλους μαζί ενωμένους».
Ελευθερία - Liberté
Αδελφοσύνη - Fraternité
"Σχολικός εκφοβισμός"
Επίσης στο μάθημα των γαλλικών, συζητήσαμε για τις μορφές ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού, τις επιπτώσεις τους και το γιατί τα φαινόμενα αυτά δεν είναι αποδεκτά από το σχολείο. Το υλικό που αξιοποιήσαμε είναι ένα έντυπο, γραμμένο στα Γαλλικά, που αναφέρεται στον σχολικό εκφοβισμό. Είναι επεξηγηματικό και όμορφα εικονογραφημένο.
Για να δείτε ολόκληρο το έντυπο, κάντε κλικ στην παρακάτω εικόνα.
- Ορφέας και Ευρυδίκη
- Πλούτωνας και Περσεφόνη
- Δίας και Ευρώπη
- Θησέας και Ελένη
- Απόλλωνας και Δάφνη
ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ |
||||||
ΔΙΔ/ΚΗ ΩΡΑ |
ΤΑΞΗ/ ΤΜΗΜΑ |
ΗΜΕΡΕΣ |
||||
ΔΕΥΤΕΡΑ (13/03/2017) |
ΤΡΙΤΗ (14/03/2017) |
ΤΕΤΑΡΤΗ (15/03/2017) |
ΠΕΜΠΤΗ (16/03/2017) |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (17/03/2017) |
||
1η |
Α1 |
Οικ. Οικονομία-Ζαφειροπούλου «Άθληση και συμπληρώματα διατροφής» |
Πρόληψη εξαρτήσεων- 18 ΑΝΩ |
Ιστορία ?Μαυρίδου-Αθην. κοινωνία, καθημερινή ζωή |
Γαλλικά- Μαυρίδου-Κείμενα σχετικά με τους άξονες |
Μουσική-Παπαχρήστου- Επεξεργασία τραγουδιών με θέμα σχετικό με τους άξονες |
Α2 |
Μαθηματικά-Σπερελάκης- Ποσοστά |
Πρόληψη εξαρτήσεων- 18 ΑΝΩ |
Καλλιτεχνικά-Λούκου- Παραγωγή πρωτότυπων έργων σχετικά με τους άξονες |
Πληροφορική-Σπερελάκης «Ασφαλής και υπεύθυνη χρήση του Διαδικτύου»/Τεχνολογία-Μιάμη «Πώς επηρεάζει η διαφήμιση τη διατροφή μας» |
Οδύσσεια-Περάκη «Αρπαγές γυναικών» |
|
A3 |
Γλώσσα-Καρβούνη-Ενότητα 4 |
Πρόληψη εξαρτήσεων- 18 ΑΝΩ |
Βιολογία-Δαμιανού Η αναπνοή |
Καρβούνη- Γλώσσα- Ενοτ.4η |
Πληροφορική-Πολίτου «Ασφαλής και υπεύθυνη χρήση του διαδικτύου»/Τεχνολογία-Μιάμη «Πώς επηρεάζει η διαφήμιση τη διατροφή μας» |
|
Α4 |
Οδύσσεια-Ηλιοπούλου- Ραψ.ζ «Οδυσσέας και Ναυσικά» |
Πρόληψη εξαρτήσεων- 18 ΑΝΩ |
Μουσική-Παπαχρήστου Επεξεργασία τραγουδιών με θέμα σχετικό με τους άξονες |
Μαθηματικά- Πα?ζης-Ποσοστά |
Λογοτεχνία-Καρβούνη-Νινέτ |
|
Β1 |
Γαλλικά- Μαυρίδου-Κείμενα σχετικά με τους άξονες |
Ιστορία-Περάκη-Διατροφή στο Βυζάντιο |
Γλώσσα-Μπουρτζινάκου- Ενότητα 8/κειμ. 3 |
Αγγλικά-Ροδαρέλλη- Κείμενα σχετικά με τους άξονες/ Φυσική Αγωγή-Λαζάρου «Αναβολικά» |
Γαλλικά- Μαυρίδου-Κείμενα σχετικά με τους άξονες |
|
Β2 |
Φυσική-Τουντόπουλος «Ενέργεια» |
Μαθηματικά-Καραγιάννης- Στατιστική |
Μαθηματικά-Καραγιάννης Στατιστική |
Αγγλικά-Ροδαρέλλη- Κείμενα σχετικά με τους άξονες/ Φυσική Αγωγή-Λαζάρου «Αναβολικά» |
Γεωγραφία-Δαμιανού Μάθημα 32 |
|
Β3 |
Μαθηματικά-Καραγιάννης Στατιστική |
Ιλιάδα-Μπουρτζινάκου «Η γυναίκα στην ομηρική εποχή» |
Φυσική-Τουντόπουλος «Ενέργεια» |
Γεωγραφία-Τουντόπουλος Μάθημα 32 |
Μαθηματικά-Καραγιάννης Στατιστική |
|
Γ1 |
Γλώσσα-Καρα?σκου «Ενεργοί πολίτες για την υπεράσπιση οικουμενικών αξιών» |
Αγγλικά ?Ροδαρέλλη/ Καλαντζή-Κείμενα σχετικά με τους άξονες |
Ο τόπος και οι άνθρωποι-Καραΐσκου-Η γυναίκα στην αρχαία Ελλάδα |
Χημεία-Δαμιανού Ενότητα 3 |
Ο τόπος και οι άνθρωποι- Καραΐσκου -Η γυναίκα στην αρχαία Ελλάδα |
|
Γ2 |
ΚΠΑ-Μπουρτζινάκου «Δικαιώματα και υποχρεώσεις» |
Αγγλικά ?Ροδαρέλλη/ Καλαντζή-Κείμενα σχετικά με τους άξονες |
Μαθηματικά- Πα?ζης-Πιθανότητες |
Ο τόπος και οι άνθρωποι- Καρα?σκου-Η γυναίκα στην αρχαία Ελλάδα |
Πα?ζης-Μαθηματικά-Κεφ. 5ο-Πιθανότητες |
|
Γ3 |
Φυσική Αγωγή-Δριμής «Αναβολικά» |
Φυσική-Τουντόπουλος- Ενότητα 3 |
Φυσική Αγωγή-Δριμής «Αναβολικά» |
Γερμανικά-Γκολφινοπούλου-Κείμενα σχετικά με τους άξονες. |
Φυσική-Τουντόπουλος Ενότητα 3 |
2η |
Α1 |
Μαθηματικά-Καραγιάννης- Ποσοστά |
Πρόληψη εξαρτήσεων- 18 ΑΝΩ |
Μαθηματικά-Καραγιάννης Ποσοστά |
Αγγλικά-Ροδαρέλλη- Κείμενα σχετικά με τους άξονες/ Φυσική Αγωγή-Λαζάρου «Αναβολικά» |
Γλώσσα-Σταθοπούλου Προβ. «Πολίτικη κουζίνα»/Ενοτ. 4 «Φροντίζω για τη διατροφή και την υγεία μου» |
Α2 |
Ιστορία-Μπουρτζινάκου- Αθην. κοινωνία, καθημερινή ζωή |
Πρόληψη εξαρτήσεων-18 ΑΝΩ |
Γλώσσα-Σταθοπούλου Προβ. «Πολίτικη κουζίνα»/Ενοτ. 4 «Φροντίζω για τη διατροφή και την υγεία μου» |
Αγγλικά-Ροδαρέλλη- Κείμενα σχετικά με τους άξονες/ Φυσική Αγωγή-Λαζάρου «Αναβολικά» |
Βιολογία-Δαμιανού Η αναπνοή |
|
A3 |
Γλώσσα-Καρβούνη- Ενότητα 4 |
Πρόληψη εξαρτήσεων-18 ΑΝΩ |
Μουσική-Παπαχρήστου- Επεξεργασία τραγουδιών με θέμα σχετικό με τους άξονες |
Ιστορία-Μπουρτζινάκου- Αθην. κοινωνία, καθημερινή ζωή |
Πληροφορική-Πολίτου «Ασφαλής και υπεύθυνη χρήση του διαδικτύου»/Τεχνολογία-Μιάμη «Πώς επηρεάζει η διαφήμιση τη διατροφή μας» |
|
Α4 |
Οικ. Οικονομία-Ζαφειροπούλου «Καπνός, αλκοόλ και συνέπειες» |
Πρόληψη εξαρτήσεων-18 ΑΝΩ |
Μαθηματικά- Πα?ζης-Ποσοστά |
Καρβούνη- Γλώσσα ?Ενοτ. 4η |
Πα?ζης-Μαθηματικά-Ποσοστά |
|
Β1 |
Φυσική-Τουντόπουλος «Ενέργεια» |
Λογοτεχνία-Μπουρτζινάκου «Η Άννα του Κλήδονα» |
Θρησκευτικά-Παπαδοπούλου «Όψεις ετερότητας» |
Θρησκευτικά-Παπαδοπούλου «Όψεις ετερότητας» |
Φυσική-Τουντόπουλος «Ενέργεια» |
|
Β2 |
Γλώσσα-Περάκη «Φίλοι για πάντα» |
Ιστορία-Περάκη- Διατροφή στο Βυζάντιο |
Γεωγραφία-Δαμιανού- Μάθημα 32 |
Χημεία-Δαμιανού Εκφράσεις περιεκτικότητας |
Ιλιάδα- Καρβούνη-Η θέση της γυναίκας στην ομηρική εποχή |
|
Β3 |
Χημεία-Δαμιανού-Εκφράσεις περιεκτικότητας |
Φυσική-Τουντόπουλος «Ενέργεια» |
Βιολογία-Τουντόπουλος- Κεφ. 4.4 |
Γερμανικά-Γκολφινοπούλου Κείμενα σχετικά με τους άξονες |
Καλλιτεχνικά-Λούκου Παραγωγή πρωτότυπων έργων σχετικά με τους άξονες |
|
Γ1 |
Γλώσσα-Καρα?σκου «Ενεργοί πολίτες για την υπεράσπιση οικουμενικών αξιών» |
Αγγλικά ?Ροδαρέλλη/ Καλαντζή-Κείμενα σχετικά με τους άξονες |
Πληροφορική-Σπερελάκης «Ασφαλής και υπεύθυνη χρήση του Διαδικτύου»/ Τεχνολογία-Μιάμη «Στερεότυπα στην εργασία» |
Πληροφορική-Σπερελάκης «Ασφαλής και υπεύθυνη χρήση του Διαδικτύου»/ Τεχνολογία-Μιάμη «Στερεότυπα στην εργασία» |
Μαθηματικά-Καραγιάννης Πιθανότητες |
|
Γ2 |
Λογοτεχνία-Ηλιοπούλου «Ερωφίλη» |
Αγγλικά ?Ροδαρέλλη/ Καλαντζή-Κείμενα σχετικά με τους άξονες |
Ο τόπος και οι άνθρωποι- Καραΐσκου-Η γυναίκα στην αρχαία Ελλάδα |
Ο τόπος και οι άνθρωποι- Καρα?σκου-Η γυναίκα στην αρχαία Ελλάδα |
Φυσική Αγωγή-Λαζάρου «Αναβολικά» |
|
Γ3 |
Μαθηματικά- Πα?ζης -Κεφ. 5ο-Πιθανότητες |
Μαθηματικά- Πα?ζης--Κεφ. 5ο-Πιθανότητες |
Καλλιτεχνικά-Λούκου- Παραγωγή πρωτότυπων έργων σχετικά με τους άξονες |
Βιολογία-Τουντόπουλος Ενότητα 4.4 |
Μουσική-Παπαχρήστου-Επεξεργασία τραγουδιών με θέμα σχετικό με τους άξονες |
3η |
A1 |
Γαλλικά- Μαυρίδου-Κείμενα σχετικά με τους άξονες |
Οδύσσεια-Περάκη «Αρπαγές γυναικών» |
Πληροφορική-Σπερελάκης «Ασφαλής και υπεύθυνη χρήση του Διαδικτύου»/ Τεχνολογία-Μιάμη «Πώς επηρεάζει η διαφήμιση τη διατροφή μας» |
Αγγλικά-Ροδαρέλλη- Κείμενα σχετικά με τους άξονες/ Φυσική Αγωγή-Λαζάρου «Αναβολικά» |
Ιστορία ?Μαυρίδου-Μόρφωση, εργασία, γιορτές |
A2 |
Θρησκευτικά-Παπαδοπούλου «Μεγαλώνουμε και αλλάζουμε» |
Γλώσσα-Σταθοπούλου Προβ. «Πολίτικη κουζίνα»/Ενοτ. 4 «Φροντίζω για τη διατροφή και την υγεία μου» |
Ιστορία-Μπουρτζινάκου- Μόρφωση, εργασία, γιορτές |
Αγγλικά-Ροδαρέλλη- Κείμενα σχετικά με τους άξονες/ Φυσική Αγωγή-Λαζάρου «Αναβολικά» |
Φυσική-Δαμιανού Μετρήσεις μάζας και όγκου |
|
A3 |
Οδύσσεια-Ηλιοπούλου- Ραψ.ζ «Οδυσσέας και Ναυσικά» |
Μαθηματικά-- Πα?ζης -Ποσοστά |
Μαθηματικά- Πα?ζης- Ποσοστά |
Στερεότυπα-Αλλαγές στο σώμα-Αθηνά Εργάνη |
Αγγλικά-Ροδαρέλλη- Κείμενα σχετικά με τους άξονες/ Φυσική Αγωγή-Λαζάρου «Αναβολικά» |
|
A4 |
Γλώσσα-Καρβούνη-Ενότητα 4 |
Θρησκευτικά-Παπαδοπούλου «Μεγαλώνουμε και αλλάζουμε» |
Βιολογία-Δαμιανού- Η αναπνοή |
Αρχαία-Ηλιοπούλου «Ο Σωκράτης για τη φιλία» |
Στερεότυπα-Αλλαγές στο σώμα-Αθηνά Εργάνη |
|
B1 |
Χημεία-Δαμιανού- Εκφράσεις περιεκτικότητας |
Πρόληψη εξαρτήσεων- 18 ΑΝΩ |
Μουσική-Παπαχρήστου- Επεξεργασία τραγουδιών με θέμα σχετικό με τους άξονες |
Λογοτεχνία-Μπουρτζινάκου «Η Άννα του Κλήδονα» |
Μαθηματικά-Καραγιάννης-Στατιστική |
|
B2 |
Πληροφορική-Σπερελάκης «Ασφαλής και υπεύθυνη χρήση του Διαδικτύου» |
Πρόληψη εξαρτήσεων- 18 ΑΝΩ |
Καλλιτεχνικά-Λούκου- Παραγωγή πρωτότυπων έργων σχετικά με τους άξονες |
Γερμανικά-Γκολφινοπούλου Κείμενα σχετικά με τους άξονες |
Μουσική-Παπαχρήστου- Επεξεργασία τραγουδιών με θέμα σχετικό με τους άξονες |
|
B3 |
Αγγλικά-Ροδαρέλλη-Κείμενα σχετικά με τους άξονες |
Πρόληψη εξαρτήσεων- 18 ΑΝΩ |
Ιστορία-Περάκη- Διατροφή στο Βυζάντιο |
Πληροφορική-Σπερελάκης «Ασφαλής και υπεύθυνη χρήση του Διαδικτύου»/ Τεχνολογία-Μιάμη «Πώς επηρεάζει η διαφήμιση τη διατροφή μας» |
Θρησκευτικά-Παπαδοπούλου «Όψεις ετερότητας» |
|
Γ1 |
Διαφυλικές σχέσεις-Αθηνά Εργάνη |
Ο τόπος και οι άνθρωποι-Καρα?σκου-Η γυναίκα στην αρχαία Ελλάδα |
Ιστορία-Σταθοπούλου «Γυναικείο κίνημα» |
Λογοτεχνία-Καρα?σκου «Ο παχύς και ο αδύνατος» |
Καλλιτεχνικά-Λούκου -Παραγωγή πρωτότυπων έργων σχετικά με τους άξονες |
|
Γ2 |
Μαθηματικά- Πα?ζης-Κεφ. 5ο-Πιθανότητες |
Διαφυλικές σχέσεις-Αθηνά Εργάνη |
Θρησκευτικά-Παπαδοπούλου «Διακρίσεις/Ανισότητα» |
Θρησκευτικά-Παπαδοπούλου «Διακρίσεις/Ανισότητα» |
Πληροφορική-Σπερελάκης «Ασφαλής και υπεύθυνη χρήση του Διαδικτύου»/ Τεχνολογία-Μιάμη «Στερεότυπα στην εργασία» |
|
Γ3 |
Ο τόπος και οι άνθρωποι- Καρα?σκου-Η γυναίκα στην αρχαία Ελλάδα |
Αγγλικά ?Ροδαρέλλη-Κείμενα σχετικά με τους άξονες |
Διαφυλικές σχέσεις-Αθηνά Εργάνη |
Ιστορία-Σταθοπούλου «Γυναικείο κίνημα» |
Μαθηματικά- Πα?ζης-Κεφ. 5ο-Πιθανότητες |
|
4η |
Α1 |
«Διατροφή και Εφηβεία»-Ελ. Κούκου(Διατροφολόγος) |
Πληροφορική-Σπερελάκης «Ασφαλής και υπεύθυνη χρήση του Διαδικτύου»/Τεχνολογία-Μιάμη «Πώς επηρεάζει η διαφήμιση τη διατροφή μας» |
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο ? Ενημέρωση από τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος |
Λογοτεχνία-Σταθοπούλου- Από «Στενά παπούτσια» κεφ. «Κάτω από την κληματαριά» και «Πανηγύρι» |
Γλώσσα-Σταθοπούλου- Προβ. «Πολίτικη κουζίνα»/Ενοτ. 4 «Φροντίζω για τη διατροφή και την υγεία μου» |
Α2 |
«Διατροφή και Εφηβεία» |
Οικ. Οικονομία-Ζαφειροπούλου «Ο ρόλος του πρωινού» |
Μαθηματικά-Σπερελάκης Ποσοστά |
Θρησκευτικά-Παπαδοπούλου «Ο ρόλος της νηστείας» |
||
Α3 |
«Διατροφή και Εφηβεία» |
Φυσική-Δαμιανού-Μετρήσεις μάζας και όγκου |
Στερεότυπα-Αλλαγές στο σώμα-Αθηνά Εργάνη |
Μαθηματικά- Πα?ζης-Ποσοστά |
||
Α4 |
«Διατροφή και Εφηβεία» |
Αρχαία-Ηλιοπούλου «Ο Σωκράτης για τη φιλία» |
Ιστορία-Μπουρτζινάκου- Μόρφωση, εργασία, γιορτές |
Στερεότυπα-Αλλαγές στο σώμα-Αθηνά Εργάνη |
||
Β1 |
Αγγλικά-Ροδαρέλλη- Κείμενα σχετικά με τους άξονες/ Φυσική Αγωγή-Λαζάρου «Αναβολικά» |
Πρόληψη εξαρτήσεων-18 ΑΝΩ |
Γεωγραφία-Δαμιανού- Μάθημα 32 |
Γλώσσα-Μπουρτζινάκου-Ενοτ. 8/κειμ. 2/τετρ. εργασιών |
||
Β2 |
Αγγλικά-Ροδαρέλλη- Κείμενα σχετικά με τους άξονες/Φυσική Αγωγή-Λαζάρου «Αναβολικά» |
Πρόληψη εξαρτήσεων-18 ΑΝΩ |
Αρχαία-Καρβούνη- Ενότ. 13η |
Μαθηματικά-Καραγιάννης- Στατιστική |
||
Β3 |
Γλώσσα-Περάκη «Φίλοι για πάντα» |
Πρόληψη εξαρτήσεων-18 ΑΝΩ |
Ιστορία-Περάκη- Διατροφή στο Βυζάντιο |
Γλώσσα-Περάκη «Φίλοι για πάντα» |
||
Γ1 |
Διαφυλικές σχέσεις |
Θρησκευτικά-Παπαδοπούλου «Διακρίσεις/Ανισότητα» |
Μαθηματικά-Καραγιάννης-Πιθανότητες |
Φυσική-Τουντόπουλος Ενότητα 3 |
||
Γ2 |
Φυσική-Τουντόπουλος- Ενότητα 3 |
Διαφυλικές σχέσεις-Αθηνά Εργάνη |
Γλώσσα-Ηλιοπούλου-Κείμενα για αλληλεγγύη |
Ο τόπος και οι άνθρωποι- Καρα?σκου-Η γυναίκα στην αρχαία Ελλάδα |
||
Γ3 |
Λογοτεχνία-Ηλιοπούλου «Ερωφίλη» |
Ο τόπος και οι άνθρωποι- Καρα?σκου-Η γυναίκα στην αρχαία Ελλάδα |
Μαθηματικά- Πα?ζης-Κεφ. 5ο-Πιθανότητες |
Γλώσσα-Ηλιοπούλου- Κείμενα για αλληλεγγύη
|
5η
|
Α1 |
Στερεότυπα-Αλλαγές στο σώμα-Αθηνά Εργάνη |
Γλώσσα-Σταθοπούλου Προβ. «Πολίτικη κουζίνα»/Ενοτ. 4 «Φροντίζω για τη διατροφή και την υγεία μου» |
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο ? Ενημέρωση από τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος |
Οικ. Οικονομία-Ζαφειροπούλου «Καπνός, αλκοόλ και συνέπειες» |
Αγγλικά-Ροδαρέλλη- Κείμενα σχετικά με τους άξονες/ Φυσική Αγωγή-Λαζάρου «Αναβολικά» |
Α2 |
Μουσική-Παπαχρήστου-Επεξεργασία τραγουδιών με θέμα σχετικό με τους άξονες |
Στερεότυπα-Αλλαγές στο σώμα-Αθηνά Εργάνη |
Γερμανικά-Γκολφινοπούλου-Κείμενα σχετικά με τους άξονες |
Αγγλικά-Ροδαρέλλη- Κείμενα σχετικά με τους άξονες/ Φυσική Αγωγή-Λαζάρου «Αναβολικά» |
||
Α3 |
Καλλιτεχνικά-Λούκου- Παραγωγή πρωτότυπων έργων σχετικά με τους άξονες |
Αγγλικά-Ροδαρέλλη- Κείμενα σχετικά με τους άξονες/ Φυσική Αγωγή-Λαζάρου «Αναβολικά» |
Αγγλικά-Ροδαρέλλη- Κείμενα σχετικά με τους άξονες/ Φυσική Αγωγή-Λαζάρου «Αναβολικά» |
Αρχαία-Ηλιοπούλου «Δάμων και Φιντίας»- Φιλία |
||
Α4 |
Μαθηματικά- Πα?ζης-Ποσοστά |
Αγγλικά-Ροδαρέλλη- Κείμενα σχετικά με τους άξονες/ Φυσική Αγωγή-Λαζάρου «Αναβολικά» |
Αγγλικά-Ροδαρέλλη- Κείμενα σχετικά με τους άξονες/ Φυσική Αγωγή-Λαζάρου «Αναβολικά» |
Φυσική-Δαμιανού-Μετρήσεις μάζας και όγκου |
||
Β1 |
«Διατροφή και Εφηβεία»- Διατροφολόγος Ελ. Κούκου |
Πληροφορική-Σπερελάκης «Ασφαλής και υπεύθυνη χρήση Διαδικτύου»/ Τεχνολογία-Μιάμη «Πώς επηρεάζει η διαφήμιση τη διατροφή μας» |
Μαθηματικά-Καραγιάννης- Στατιστική |
Αρχαία-Καρα?σκου-Ενοτ. 13η |
||
Β2 |
«Διατροφή και Εφηβεία» |
Θρησκευτικά-Παπαδοπούλου «Όψεις ετερότητας» |
Αποδοχή διαφορετικότητας- Αθηνά Εργάνη |
Θρησκευτικά-Παπαδοπούλου «Όψεις ετερότητας» |
||
Β3 |
«Διατροφή και Εφηβεία» |
Αρχαία-Καρβούνη- Ενότητα 13 |
Αρχαία -Καρβούνη- Ενότ. 13η |
Αποδοχή διαφορετικότητας- Αθηνά Εργάνη |
||
Γ1 |
Φυσική-Τουντόπουλος- Ενότητα 3 |
Πρόληψη εξαρτήσεων-18 ΑΝΩ |
Σεξουαλική αγωγή-Γυναικολόγος Μ. Σωτηροπούλου |
ΚΠΑ-Μπουρτζινάκου «Δικαιώματα και υποχρεώσεις» |
||
Γ2 |
Χημεία-Δαμιανού- Ενότητα 3 |
Πρόληψη εξαρτήσεων-18 ΑΝΩ |
Σεξουαλική αγωγή |
Φυσική-Τουντόπουλος- Ενότ. 3 |
||
Γ3 |
Ο τόπος και οι άνθρωποι- Καρα?σκου--Η γυναίκα στην αρχαία Ελλάδα |
Πρόληψη εξαρτήσεων-18 ΑΝΩ |
Σεξουαλική αγωγή |
Πληροφορική-Σπερελάκης «Ασφαλής και υπεύθυνη χρήση του Διαδικτύου»/ Τεχνολογία-Μιάμη «Στερεότυπα στην εργασία» |
6η |
Α1 |
Στερεότυπα-Αλλαγές στο σώμα |
Θρησκευτικά-Παπαδοπούλου «Μεγαλώνουμε και αλλάζουμε» |
Αρχαία ?Σταθοπούλου- Ενότητα 6 «Η ομορφιά δεν είναι το παν» |
Θρησκευτικά-Παπαδοπούλου «Ο ρόλος της νηστείας» |
Μαθηματικά-Καραγιάννης -Ποσοστά |
Α2 |
Πληροφορική-Πολίτου «Ασφαλής και υπεύθυνη χρήση Διαδικτύου»/Τεχνολογία-Ξύγγης «Βιομηχανίες παραγωγής και επεξεργασίας τροφίμων» |
Στερεότυπα-Αλλαγές στο σώμα-Αθηνά Εργάνη |
Οδύσσεια-Περάκη «Αρπαγές γυναικών» |
Οικ. Οικονομία-Ζαφειροπούλου «Ο ρόλος του πρωινού» |
Μαθηματικά-Σπερελάκης-Ποσοστά |
|
Α3 |
Αγγλικά-Ροδαρέλλη- Κείμενα σχετικά με τους άξονες/ Φυσική Αγωγή-Λαζάρου «Αναβολικά» |
Λογοτεχνία-Καρβούνη- Νινέτ |
Γαλλικά- Μαυρίδου/ Γερμανικά-Γκολφινοπούλου -Κείμενα σχετικά με τους άξονες |
Γαλλικά- Μαυρίδου/ Γερμανικά-Γκολφινοπούλου-Κείμενα σχετικά με τους άξονες |
Θρησκευτικά-Παπαδοπούλου «Ο ρόλος της νηστείας» |
|
Α4 |
Αγγλικά-Ροδαρέλλη- Κείμενα σχετικά με τους άξονες/ Φυσική Αγωγή-Λαζάρου «Αναβολικά» |
Οικ. Οικονομία-Ζαφειροπούλου «?Αθληση και συμπληρώματα διατροφής» |
Γαλλικά- Μαυρίδου/Γερμανικά-Γκολφινοπούλου-Κείμενα σχετικά με τους άξονες |
Γαλλικά- Μαυρίδου/Γερμανικά-Γκολφινοπούλου-Κείμενα σχετικά με τους άξονες |
Αρχαία-Ηλιοπούλου «Δάμων και Φιντίας»-Φιλία |
|
Β1 |
Βιολογία-Τουντόπουλος-Κεφάλαιο 4.4 |
Αρχαία- Καρα?σκου- Ενοτ. 13η |
Αποδοχή διαφορετικότητας- Αθηνά Εργάνη |
Ιλιάδα -Καρβούνη-Η θέση της γυναίκας στην ομηρική εποχή |
Αγγλικά-Ροδαρέλλη- Κείμενα σχετικά με τους άξονες/ Φυσική Αγωγή-Λαζάρου «Αναβολικά» |
|
Β2 |
Βιολογία-Δαμιανού- Ενότητα 4.4 |
Τεχνολογία-Μιάμη «Πώς επηρεάζει η διαφήμιση τη διατροφή μας» |
Αρχαία -Καρβούνη- Ενοτ.13η |
Αποδοχή διαφορετικότητας- Αθηνά Εργάνη |
Αγγλικά-Ροδαρέλλη- Κείμενα σχετικά με τους άξονες/ Φυσική Αγωγή-Λαζάρου «Αναβολικά» |
|
Β3 |
Λογοτεχνία-Περάκη «Έθιμα-Κλήδονας» |
Φυσική Αγωγή-Λαζάρου «Αναβολικά» |
Αγγλικά ?Ροδαρέλλη- Κείμενα σχετικά με τους άξονες |
Μαθηματικά-Καραγιάννης- Στατιστική |
Αποδοχή διαφορετικότητας- Αθηνά Εργάνη |
|
Γ1 |
«Διατροφή και Εφηβεία» |
Πρόληψη εξαρτήσεων-18 ΑΝΩ |
ΚΠΑ-Μπουρτζινάκου «Δικαιώματα και υποχρεώσεις» |
Σεξουαλική αγωγή |
Βιολογία-Τουντόπουλος -Ενότητα 4.4 |
|
Γ2 |
«Διατροφή και Εφηβεία» |
Πρόληψη εξαρτήσεων-18 ΑΝΩ |
Λογοτεχνία-Ηλιοπούλου «Ερωφίλη» |
Σεξουαλική αγωγή |
Καλλιτεχνικά-Λούκου- Παραγωγή πρωτότυπων έργων σχετικά με τους άξονες |
|
Γ3 |
«Διατροφή και Εφηβεία» |
Πρόληψη εξαρτήσεων-18 ΑΝΩ |
Θρησκευτικά-Παπαδοπούλου «Διακρίσεις/Ανισότητα» |
Σεξουαλική αγωγή |
Χημεία-Δαμιανού-Ενότητα 3 |